Living in the dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een wereld gehuld in duisternis. Gevaar schuilt achter elke hoek.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Draco's huis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 7:20 pm

Laila voelde de voet op haar rug en keek omhoog. "Ha-ha" zei ze droog en gaf een duw zodat hij wel van haar moest afgaan. Ze krabbelde overeind en veegde het stof wat van haar kleren. Ze keek hem even aan en plofte weer op de bank waarna ze een kussen weer naar hem toe gooide. "Ik heb al zeker 4 jaar zoveel lol niet meer gehad" zei ze en grinnikte eventjes. Ze had dat eigenlijk nooit gehad want ze had nooit iemand om wat leuks mee te kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 7:26 pm

Draco deed een stap naar achteren op het moment dat ze hem weg duwde en hij ving vervolgens het kussen op die ze gooide toen ze eenmaal weer zat. ''Ik heb ookal een tijdje niet meer zo'n lol gehad, in feite heb ik eigenlijk nooit echt lol gehad.'' Antwoorde hij dan op haar woorden en hij kwam dan naast haar zitten. Eerst keek hij wat droogjes voor zich uit waardoor het leek alsof er niets meer zou gebeuren maar plots sloeg hij weer een kussen richting haar. Hij ging dan wat relaxter zitten en hij wachtte grijnsend af op haar reactie. Hij wist eigenlijk nog niet waarneer hij het haar zou vertellen over het feit dat hij een dark was. Ach misschien hoefde dat ook wel niet, misschien had ze al snel weer iets anders gevonden waar ze kon wonen, of beter nog. Misschien had ze haar eigen huis dan weer terug gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 7:28 pm

Laila keek naar hem en haalde haar schouders even op. Ze keek weer naar de tv toen hij rustig ging zitten en voelde opeens het kussen in haar gezicht. Ze schrok en grinnikte eventjes. "Ik heb dat ook eigenlijk nooit gehad, ik was vaak alleen" zei ze en zuchtte even. Ze haalde droog haar schouders op en keek weer naar hem. Ze gooide het kussen weer naar hem en grinnikte even. Ze vond het heel fijn om lol te hebben, heel erg fijn zelfs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 8:11 pm

''Ik ben in feiten mijn hele leven al alleen. Vrienden heb ik namelijk niet en ik ben enigskind, daarbij komt dat mijn ouders altijd druk waren dus tijd hadden ze niet voor me en nu zijn ze dood.'' Zei Draco dan met een lichtte kille toon in zijn stem. Hij deed alsof het hem niets meer kon schelen, maar diep in zijn hart was het nog steeds een zwak punt bij hem. Hij praatte er dan ook niet graag over en hij sloot dan voor kort zijn ogen. Hij haalde diep adem en plots kwam er weer een kussen tegen zijn hoofd aan. Hij keek verbaasd op en hij gooide nu twee kussen richting Laila. Waarschijnlijk was het wel goed voor hem om nu wat gezelschap in huis te hebben, dan hoefde hij zich teminste niet alleen te voelen. Daarbij leek Laila wel een gezellig gezelschap, maar hij wist ook maar al te goed dat ze elkaar nog niet lang kende dus misschien was ze in werkelijkheid wel helemaal niet zo'n gezellig gezelschap. Ach hij wachtte het wel gewoon af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 8:13 pm

Laila keek hem aan en luisterde ernaar. "Wat erg" zei ze stil en kreeg twee kussens tegen haar aan. Ze grinnikte en gooide er eentje naar hem. Ze wilde wat doen maar ze twijfelde heel erg. Ze haalde haar schouders op en sprong op hem terwijl ze met het andere kussen tegen zijn hoofd sloeg. "Raak" zei ze met een grijns en keek hem afwachtend aan. Ze vond het echt super hier en gelukkig was ze niet alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 8:22 pm

''Ach ik ben er nu wel aangewend om alleen te zijn.'' Antwoorde hij dan simpel en hij haalde zijn schouders op. Hij hoopte dan ook dat ze verder er niet meer op in ging en dat leek dan ook niet te gebeuren want hij werd plots besprongen. Hij viel om en hij voelde dan ook wat opzich. Maar nog voor dat hij kon kijken wie of wat het was, kreeg hij weer een kussen in zijn gezicht gedrukt. Hij haalde het kussen weg en hij keek toen met een hele droog blik naar Laila die op hem lag. Hij grijnsde dan lichtjes en hij begon haar plots te kietelen. Hij hoopte dan ook dat ze daar niet tegen kon. ''Pak aan, deze kietel attack.'' Zei hij droog tegen haar en hij grinnikte even terwijl hij door ging met kietelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 8:27 pm

Laila luisterde nog even en keek hem grijnzend aan. Ze keek hem aan en voelde opeens hoe hij haar kietelde. Haar ogen werden groot en ze begon te lachen. "Nee!" gilde ze en lachtte hard. "Stoop" gilde ze weer en probeerde zijn handen te pakken om deze tegen te houden. Ze grinnikte en kon er helemaal neit tegen dus ze lachtte en gilde het zowat uit. "Pls pls stop" smeekte ze half en had tranen in haar ogen van het lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 8:31 pm

Draco duwde haar van zich af terwijl hij haar ondertussen nog steeds kietelde. ''Ik hoor geen genade..'' Zei hij dan met een grijnsje terwijl hij haar nog steeds kietelde. Laila lag nu naast hem en dat kon ook makkelijk. De bank was niet alleen lang maar hij was ook nog eens lekker breed, daardoor kon je makkelijk met z'n tweeén op één zo'n bank liggen. ''Ow en zeg er ook maar bij dat een jongen altijd beter is.'' Zei hij dan nog snel terwijl hij haar nog steeds met een licht grijnsje op zijn mond kietelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 8:35 pm

Laila lachtte hard en probeerde zijn handen weg te duwen. "Genade genade!" riep ze hard en hoorde toen zijn woorden. "Euh nooit" zei ze en grinnikte. Ze pakte zijn handen vast en probeerde ze met al haar kracht weg te duwen. "Stop er nou mee!" riep ze uit en lachtte. Ze duwde zijn ene hand weg en probeerde de andere hand ook weg te krijgen. Daardoor liet ze de andere weer losser en schreeuwde ze het uit van het lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 8:38 pm

Draco hoorde haar genade roepen maar hij stopte alleen nog niet. Hij wou eerst haar antwoord weten op zijn andere woorden en deze kreeg hij dan ook. Hij voelde dan hoe een hand werd weg geduwt en hoe ze zijn andere ook probeerde weg te duwen. Maar omdat ze zijn ene weer los liet kon hij daar weer mee verder kietelen. ''Ik wil je toch echt die woorden horen zeggen anders stop ik niet hoor.'' Zei hij dan met een flauwe toon in zijn stem en hij grijnsde er dan ook flauwtjes bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 8:42 pm

Laila lachtte hard en kon er niet meer tegen. "Oke oke! Jongens zijn beter" flapte ze eruit en duwde. "Stop nu" riep ze dan en grinnikte. Ze pakte zijn handen vast en hoopte dat hij stopte. Ze grinnikte en keek hem aan. Ze wachtte af en probeerde haar in te houden want ze zou het weer uit kunnen schreeuwen van het gekietel. Nu wist hij een zwakke plek van haar. Wacht maar dacht ze en keek hem nog steeds aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 8:47 pm

Draco stopte met kietelen toen ze de woorden had gezegt en hij keek haar aan alsof hij heel wat was. ''Goed zo, dat mag ik graag horen van mijn onderdaan.'' Zei hij dan alsof hij een koning was en hij grinnikte even. Hij keek dan naar zijn handen die nog steeds vast gehouden door die van haar en hij keek haar dan weer aan in de ogen. ''En nu?'' Vroeg hij aan haar terwijl hij haar weer met een hele droge blik aan keek. Natuurlijk kon hij zijn handen makkelijk weg trekken maar hij liet het toch maar nog even zo. Ze zou ooit wel weer eens los laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 8:51 pm

Laila zuchtte opgelucht en ging wat rechter zitten. Ze keek hem aan en haalde droog haar schouders op. Toen pas had ze door dat ze zijn handen nog vast had en liet deze dan maar los. Ze zat nu naast hem en best dicht. Ze grinnikte even en keek kort naar de tv en dan naar hem. "Ik heb geen idee" zei ze droog en rekte haar uit. Ze gaapte en had nu pas door dat ze best moe geworden was. Maar ze vond het stom nu al te gaan slapen, ze zat liever bij hem. Dan waren ze samen niet alleen en was het vele fijner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 9:04 pm

''Hm laten we dan maar wat tv gaan kijken ofzo, ik bestel wel wat eten. Pizza doen?'' Stelde hij dan voor en hij stond alvast op. Hij keek onder tussen even naar de tv terwijl hij wachtte op een antwoord van Laila. Het was zaterdag dus er was vast wel iets leuks te zien op tv. Een of andere show of een film misschien. Hij haalde dan zijn mobieltje tevoorschijn en hij keek Laila vervolgens weer afwachtend aan. Als ze iets anders wou dan moest ze dat gewoon zeggen. Het maakte hem niet zoveel uit wat ze zouden gaan eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 9:06 pm

Laila keek hem aan en knikte maar. "Is goed" zei ze en glimlachtte zacht. Ze ging wat rechter zitten en zapte maar wat op de tv tot er een horror film kwam. "Oeh deze lijkt me leuk" zei ze grijnzend en keek hem aan. Ze vond horrorfilms echt cool en ze kende deze niet. Ze was niet echt bang dus dat was cool. Ze keek even naar Draco en dan naar de tv waar ze de film aan het aankondigen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 9:12 pm

Draco knikte dan en hij liep even weg de keuken in om te bellen. Nadat hij besteld had kwam hij de woonkamer weer binnen. Hij stopte zijn mobieltje weg en hij plofte neer op de bank naast Laila. ''De pizza komt er over een kwartiertje aan.'' Zei hij dan rustig tegen haar. Hij had ook twee blikjes cola mee genomen en hij zette deze op tafel neer. Hij keek dan naar de tv waar ze een horror film aan het aankondigen waren. Draco had er al wel eens stukjes van gezien in reclame en hij knikte. ''Deze lijkt mij ook wel een goeie film, hij duurt geloof ik ook wel aardig lang dus dan hebben we wat te doen, of nouja in dit geval wat te kijken vanavond.'' Antwoorde Draco rustig en na zijn woorden begon de film dan ook. Draco deed dan het licht uit zodat dat een donkere en spannendere sfeer gaf voor de film.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 9:16 pm

Laila grijnsde even en liet de cola nog even staan. Ze keek even rond en het was lekker donker en dat was leuk. Ze gaapte even en keek naar de tv. Ze vond het begin helemaal niet eng maar na een tijd werd het best enger. Ze keek er dan ook naar en vond het mega spannend worden. Toen het net reclame was ging de deurbel en keek ze even naar de deur en dan grijnzend naar Draco. De pizza was er vast. "Goed op tijd" zei ze grijnzend en keek naar de tv waar de saaie reclame op was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 9:21 pm

Draco vond het niet eng, maar het was zeker wel een spannende en goeie film zover hij nu had kunnen zien. Maar het was nog maar het begin van de film, en het was ook nog eens horror dus er kon nog vanalles gebeuren. Op het moment dat de deurbel ging was er ook reclame. Dat was wel mooi, dan zouden ze iniedergeval niks missen van de film want tegenwoordig konden reclame's wel irritant lang duren. Draco deed het licht aan en hij liep naar de deur toe. Hij opende deze en hij nam de pizza aan, hij gaf de pizzabezorger het geld en hij sloot de deur daarna weer. Hij liep de woonkamer weer binnen en hij zette de twee pizzadozen op tafel. ''Eetse.'' Zei hij dan tegen haar en hij grinnikte even. Hij opende dan zijn doos en hij bekeek de pizza. Een heerlijk geur drong zijn neus binnen en hij pakte dan een punt. De pizza was immers al in punten gesneden dus dat was wel een voordeel. Hij liet dan het licht weer uit gaan want de film zou bijna alweer beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 9:25 pm

Laila grinnikte en nam zelf ook een stuk van haar pizza. Het rook heerlijk en ze nam een hap. Het was heel lekker en ze had al een tijdje zoiets lekker niet meer gegeten. Ze zag dat de film weer begon en nam nog een hap terwijl ze naar de film keek. Na een tijd was de pizza op en ging ze goed zitten. Ze keek verder naar de film die steeds enger en enger vind. Ze slikte even en opeens merktte ze dat ze tegen Draco aangekropen was van de schrik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 9:43 pm

Draco had na een tijdje zijn pizza ook op. Hij had het erg lekker gevonden en hij zuchtte dan eens tevreden. Hij opende dan zijn blikje en hij nam een slok van het drinken. Nadat hij wat gedronken had ging hij weer rustig en relaxt zitten en richtte hij zijn blik weer op de tv. Plots voelde hij iets tegen zich aan en hij keek verbaasd op. Hij zag dat het Laila was en hij grijnsde dan even lichtjes. Hij ging voorzichtig met zijn mond naar haar oor toe. ''Bang?'' Vroeg hij dan plots aan haar en hij ging vervolgens weer recht zitten en hij keek afwachtend naar haar terwijl hij onder tussen naar het geluid van de tv luisterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 9:46 pm

Laila keek vol angst naar de film en hoorde dan opeens Draco. Ze slaakte een kleine kreet en sprong zowat olpzij. Ze slikte en keek hem aan. "Ik euh bang? Nee euh hoor"zei ze stotterend en opneiuw was er wat engs in de film waardoor ze weer tegen hem aankroop. "Oke ja ik ben bang!" riep ze dan en slikte. Ze keek naar de film en trilde een klein beetje en keek dan stil en bang naar Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 10:02 pm

Draco lachtte toen ze een kreet slaakte en hij moest nog meer lachen toen ze zei dat ze niet bang was en uiteindelijk toch wel weer omdat er weer iets engs in de film voor kwam en zij dus weer tegen hem aankroop. ''Je knuffelt me toch niet plat he?'' Vroeg hij dan grijnsend aan haar en hij grinnikte dan even. Met een plagerige blik keek hij haar aan en hij richtte zijn blik dan uiteindelijk weer gewoon op de film. Hij vond het niet zo erg dat Laila tegen hem aan kroop. Ze was alleen bang, teminste hij vewachtte niet dat het nog om iets anders ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 10:04 pm

Laila keek hem aan en zweeg even. Was het zo grappig dan? Ze keek hem even aan en schudde haar hoofd. "Euh nee hoor" zei ze dan en sloeg snel haar armen rond hem toen ze weer van iets schrok. Ze slikte en kroop nog dichter tegen hem aan. Ze was echt wel bang en vond het echt eng. Ze keek eventjes naar Draco en dan stil en bang naar de tv. Hopend dat hij bijna gedaan was ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 10:41 pm

Draco had bijna het gevoel dat hij wel plat gedrukt werd toen ze haar armen ook nog eens om hem heen sloeg. Hij grinnikte dan even en hij richtte zijn blik weer op tv. ''Je had je gezicht moeten zien toen net.'' Zei hij dan met een flauwe toon tegen haar terwijl hij zijn blik op de tv hield gericht. Hij zakte dan iets onderuit zodat hij half lag, hij was namelijk een beetje lui aant worden en hij zuchtte dan eens diep zodat hij niet hoefte te gapen. Hij sloeg dan zonder dat hij het door had een arm om Laila heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 17, 2010 10:49 pm

Laila keek hem aan en keek even weg. "Het was niet grappig, NIET" siste ze naar hem en keek weg. Ze zuchtte even en keek naar de tv. Zijzelf lag nu ook een beetje op hem en tegen hem doordat hij onderuit zakte. Ze voelde de arm en slikte eventjes. Hij was best wel leuk. Ze schudde snel de gedachte weg en keek dan snel weer naar de tv. Komop ze was 12 en hij 18. Ze schudde opnieuw de gedachte weg maar hij kwam steeds terug. Ze begon er een beetje stress van te krijgen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Draco's huis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's huis   Draco's huis - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Draco's huis
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kira's huis
» Bekend huis, maar vanwaar?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Living in the dark :: De stad :: Woongebied-
Ga naar: