Living in the dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een wereld gehuld in duisternis. Gevaar schuilt achter elke hoek.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gewoon even rust

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Andrew
Admin
Andrew


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 14-02-10

Profiel
Leeftijd:: 17
Partner:: Why would i ?

Gewoon even rust - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon even rust   Gewoon even rust - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 16, 2010 9:59 pm

Hij keek haar even aan maar zijn hand hield hij nog steeds op haar wang. "Eigenlijk,ik weet nu een deel van jou verhaal,dan zal ik het mijne dan ook maar aan je vertellen zeker"zei hij kalm tegen haar en legde zijn hand dan weer op het hare en voelde het kettinkje om zijn hals branden,alsof het het verhaal zelf wou vertellen. Maar dat zou maar droog zijn,aangezien het maar een voorwerp was zonder echt leven inzich.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://livinginthedark.rpg-board.net
Kira

Kira


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 17 Jaar
Partner:: I think i love him..

Gewoon even rust - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon even rust   Gewoon even rust - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 16, 2010 10:02 pm

Kira keek hem aan en zweeg even. Ze kneep zacht in zijn hand en keek hem aan. "Als jij dat wilt moet je dat doen" zei ze zacht en keek hem aan. Haar blik viel even op de ketting en dan gleed deze naar Vallon. Ze keek al snel weer naar Andrew. Hoe zou zijn verhaal zijn? Het maakte haar best nieuwsgierig. Ze keek hem aan en wachtte af wat hij over zijn verleden enz zou vcertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Admin
Andrew


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 14-02-10

Profiel
Leeftijd:: 17
Partner:: Why would i ?

Gewoon even rust - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon even rust   Gewoon even rust - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 16, 2010 10:10 pm

"Wel dan laten we maar beginnen bij het begin. Als kind was ik altijd al een vechter samen met mijn broers,maar toen ik al wat ouder was,werden mijn ouders vermoord,door wie weet ik niet. Door mijn broers werd ik bij de Darks gezet en sindsdien moord ik"zei hij tegen haar. Dat was zijn verhaal,maar in de korte versie. Zohad ze nu ook een oogje op zijn verleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://livinginthedark.rpg-board.net
Kira

Kira


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 17 Jaar
Partner:: I think i love him..

Gewoon even rust - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon even rust   Gewoon even rust - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 16, 2010 10:12 pm

Kira luisterde en zweeg even. "Wat erg" zei ze stil en keek hem aan. Ze kneep zachtjes in zijn hand en keek nog even naar de wonde. Ze keek kort naar Vallon en dan weer naar Andrew. Ze wist even niets te zeggen of doen. Wat kon ze nu toch zeggen? Kira zuchtte even en dacht kort aan haar verleden waarna ze weer naar Andrew keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
Admin
Andrew


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 14-02-10

Profiel
Leeftijd:: 17
Partner:: Why would i ?

Gewoon even rust - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon even rust   Gewoon even rust - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 16, 2010 10:26 pm

"Tja,nu weet je hoe mijn leven eruit ziet"zei hij tegen haar en keek dan even naar de grond. "Zeg zou je het erg vinden als ik je laat,ik ga die wonde thuis naaien"zei hij tegen haar. Hij drukte haar een kus op haar wang en stond dan op. Vallon schoot meteen mee recht en samen verdwenen ze dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://livinginthedark.rpg-board.net
Kira

Kira


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 17 Jaar
Partner:: I think i love him..

Gewoon even rust - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon even rust   Gewoon even rust - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 16, 2010 10:28 pm

Kira schudde haar hoofd en voelde opeens een kus op haar wang. Ze schrok haar rot en slikte even. Ze stond op en keek hem na. Ze legde haar hand even op haar wang en liep dan zelf ook weg. Ze zag zowat knalrood ofzo maarja. Ze keek nog even achterom en liep dan weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gewoon even rust - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon even rust   Gewoon even rust - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gewoon even rust
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tot rust komen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Living in the dark :: Buiten gebied :: De heuvels-
Ga naar: