Living in the dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een wereld gehuld in duisternis. Gevaar schuilt achter elke hoek.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 A party with Laila

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimevr feb 19, 2010 9:46 pm

Draco en Laila kwamen na een stuk lopen eindelijk bij de discotheek uit. Draco hoorde zachtjes al wat muziek en hij keek dan naar de ingang. Hij zag dat er niemand stond, mooi zo. Dan zouden ze vast niet merken dat Laila ook even mee naar binnen glipte. Hij keek op dat moment dan ook even om naar Laila en hij glimlachtte even rustig naar haar. Daarna liep hij rustig richting de discotheek. Hij had wel zin om even los te gaan, zeker nu hij met iemand samen was. Dat was een stuk gezelliger.


Laatst aangepast door Draco op za feb 20, 2010 12:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimevr feb 19, 2010 9:51 pm

Laila keek rustig rond. Deze buurt had ze nog nooit gezien dus keek ze even rond. Ze hoorde de muziek en keek even naar Draco. Ze liep de discotheek in en keek rond. Vele jongeren gingen los op de muziek en Laila keek even grijnzend naar Draco. Ze vond het af en toe wel eng als jongens naar haar keken. Ze zweeg er maar over en deed alsof er niets was. Ze had geen zin dat er een gevecht ofzo zou volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimevr feb 19, 2010 10:57 pm

Toen ze eenmaal binnen waren keek Draco voor kort in het rond. Er waren heel wat jongeren, logisch het was buiten slecht weer dus moesten ze toch ergens heen. Draco keek dan opzij naar Laila en hij pakte dan haar arm vast. ''Kom'' Zei hij glimlachend en hij trok haar mee de menigte in. Toen hij eenmaal een goed plekje had gevonden begon hij mee te dansen op de muziek. Het was echtte dans muziek dus je kon er lekker op los gaan. Hij hield zijn blik dan ook gewoon op Laila gericht en hij merkte af en toe dan ook wel op dat jongens naar haar keken. Die hadden vast wel door dat Laila veel jonger was, daarom zou hij ook goed op haar letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimevr feb 19, 2010 11:02 pm

Laila keek rond en schrok toen Draco haar arm pakte en haar meetrok. Ze volgde hem en keek hem aan. Ze grinnikte en begon lekker mee te dansen op de muziek. Ze had ooit een paar danslessen gehad dus kon ze deze mooi gebruiken. Laila genoot vollop en keek even naar Draco. Af en toe keek ze uit haar ooghoeken naar de kijkende jongens. Ze richtte haar blik weer op Draco en danstte verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimevr feb 19, 2010 11:52 pm

Draco irriteerde zich er af en toe toch wel aan dat die jongens naar Leila keken. Ze moesten dan ook niets proberen bij Leila want hij was zeker niet bang om iemand neer te slaan en hij was ook zeker niet bang om iemand ernstig te verwonden en zelfs te vermoorden als dat nodig was. Op het moment dat het nummer afgelopen was kwam er een nieuw nummer. Deze was alleen rustiger en je zag stelletjes nu bij elkaar kruipen om rustig met elkaar te dansen. Draco richtte zijn blik dan op Laila en hij grijnsde lichtjes. Hij boog dan en hij stak een hand naar haar uit. ''Mag ik deze dans van u madame Leila?'' Vroeg hij dan zo beleefd mogelijk en hij grinnikte dan ook even terwijl hij rustig afwachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimevr feb 19, 2010 11:54 pm

Laila danstte rustig verder en keek ook af en toe naar de jongens. Ze hoopte ook dat er niets zou gaan gebeuren want ze kon er niet tegen als ze voor haar vechten ofzo. Ze zuchtte even en hoorde het trage nummer. Ze keek even naar de anderen en dan naar Draco die boog. Ze grinnikte en pakte zijn hand. "Euh ja hoor" zei ze en grinnikte. Ze slikte even omdat ze nog nooit zo gedanst had en zeker niet met een jongen die ze leuk vond!
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 12:34 am

Draco lachtte even en hij ging dan weer recht staan, hij sloeg vervolgens zijn beide armen om haar middel heen en hij begon rustig met haar te dansen. Hij keek haar met een kalme blik aan en hij glimlachtte even lichtjes naar haar. Het was een mooi rustig nummer, hij keek dan vanuit zijn ooghoeken omzich heen en de meeste die op dit nummer dansten waren wel echt een stelletje en ze kustten elkaar dan ook af en toe. Draco zuchtte eens diep en hij keek Laila dan weer aan. Hij wist in dat geval nog niet helemaal wat hij moest doen. Opzich vond hij Laila wel steeds leuker worden, maar hij twijfelde of het wel zo'n goed idee was om iets met haar te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 12:39 am

Laila grinnikte en keek hem rustig aan. Ze legde haar armen rond hem en keek hem aan. Rustig danstte ze met hem mee en keek ook af en toe rond. De jongens keken nog steeds en daardoor werd ze nerveuzer. Ze keek dan de andere kant maar op en bleef rustig dansen. Ze keek dan weer naar Draco en glimlachtte. Ze vond het geweldig hier met hem te zijn en ze vond hem steeds leuker worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 12:44 am

Draco merkte nu wel op dat Laila af en toe naar die jongens keek. Hij legde dan een hand tegen de zijkant van haar gezicht. ''Niet op hun letten.'' Zei hij dan met een glimlachje tegen haar en hij streek een lok haar achter haar oor. Hij sloeg die arm daarna weer gewoon om haar heen en hij bleef haar nu met een kalme en vriendelijke blik aan kijken. Hij begon zich steeds meer anders te voelen, een warm gevoel drong binnen in zijn lichaam. Was hij misschien dan toch verliefd op Laila geworden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 12:50 am

Laila voelde de hand en keek hem weer aan. Ze knikte zachtjes en keek hem aan. Ze danstte nog steeds rustig met hem mee en legde even haar hoofd op zijn schouder. Ze besefte dan pas iets en ging maar weer gewoon dansen. Even keek ze naar de grond maar dan weer naar Draco. Bij haar zat de hele tijd een warm gevoel en ze bloosde nu wel gelukkig niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 12:56 am

Draco keek voor kort weer in het rond en hij voelde plots iets tegen zijn schouder. Hij zag dat het Laila was en hij glimlachtte even, ze zag er zo lief uit en dat deed het warme gevoel dan ook weer sterker worden. Ineens haalde ze haar hoofd weer van zijn schouder af en Draco vroeg zich af waarom dat was. Misschien twijfelde ze gewoon nog, maar hij wist haast wel zeker nu dat zij ook iets voor hem voelde. Draco glimlachtte weer even naar haar en het leek haast vanzelf te gaan dat zijn hoofd iets dichter naar die van haar toe ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 12:57 am

Laila keek af en toe naar de grond en keek weer naar Draco. Ze glimlachtte zacht en dacht even na. Ze wist niet dat hij wat voelde voor haar dus twijfelde ze soms heel erg. Rustig danstte ze nog steeds met hem en keek af en toe rond. Ze keek weer naar hem en zag dat hij met zijn hoofd dichter kwam. Haar wangen werden roder en roder en ze keek hem zwijgend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 1:05 am

Draco keek haar met een kalme blik aan en voorzichtig duwde hij haar wat dichter naar zich toe. Nu waren hun gezichten wel heel erg dicht bij elkaar en nog voor dat hij het zelf helemaal door had raakte zijn lippen de hare. Hij gaf haar dan een lange kus en hij sloot zijn ogen dan ook even. Op een of andere manier moest hij dit gewoon kwijt, blijkbaar was hij dus echt verliefd. Hopelijk voelde Laila dan ook hetzelfde, maar als dat niet zo was, dan tja. Dan was dat jammer maar dan kon hij er iniedergeval niks meer aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 1:07 am

Liana keek hem blozend aan en voelde hoe zijn lippen de hare raakten. Even sloot ze haar ogen maar keek hem aan en zoende met hem mee. Ze slikte even en keek blozend naar de grond. Nu had ze haar antwoord over hem. Hij vond haar dus leuk dus het was wederzijds. Laila vond ht wel fijn en keek weer naar hem. Ze gaf hem snel een kleine kus en grinnikte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 1:11 am

Draco merkte dan dat Laila meezoende dus dat was een goed teken in zijn ogen. Op het moment dat zij naar de grond keek deed hij dat ook even en hij glimlachtte dan ook even in zichzelf. Ze vonden elkaar dus leuk, dat was helemaal een goed teken. Draco keek haar dan weer aan en hij kreeg plots een klein kusje van haar. Hij grinnikte even en hij gaf haar weer een kus terug. Hij ging dan met een hand door haar haar en hij zuchtte eens diep maar tevreden. ''Ik had nooit verwacht dat ik zo snel op iemand verliefd kan worden.'' Zei hij dan zacht en hij keek haar kalm aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 1:14 am

Laila keek hem aan en voelde de kus. Ze kustte hem iets langer terug en grinnikte. Ze keek hem aan met haar blauwe ogen en luisterde naar de woorden. "Ik ben nog nooit verliefd geweest maar het voelt zo fijn" zei ze zacht en keek hem aan. Ze wist zeker dat de andere jongens jaloers zouden toekijken maar negeerde het zoals Draco zei. Ze keek hem rustig aan en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 1:06 pm

Draco glimlachtte om de langere kus die hij weer van haar terug kreeg en hij drukte haar dan wat dichter tegen zich aan. ''Wat ben je toch lief.'' Zei hij dan kalm tegen haar en hij grinnikte even om haar woorden. Hij bedacht zich toen iets en hij slikte een keer maar probeerde dat dan ook te verbergen. Hij had Laila nog steeds niet verteld dat hij eigenlijk een Dark was. Dat was dan ook de reden waarom hij nooit verliefd was geworden. Plots merkte hij de blikken van de jongens weer op en deze grijnsde vals, het leek alsof ze door hadden van wat er aan de hand was. Alsof ze hem kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 1:08 pm

Laila glimlachtte en keek hem aan. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst omdat ze klein genoeg was daar bij te kunnen. Ze sloot haar ogen en zag de blikken niet. Ze wist het ook niet dat hij een Dark was. Ze hield haar ogen gesloten en besefte niet dat ze op dit moment in gevaar kon zijn. Ze besefte gewoon niets. Ze voelde haar veilig en goed bij Draco. Ze keek hem weer aan en glimlachtte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 1:41 pm

Draco keek snel weer richting Laila toen ze hem aan keek. Hij glimlachtte rustig naar haar maar hij werd ondertussen wel wat nerveus van die jongens. Ze waren ongeveer van dezelfde leeftijd als hij dus hun bevechten was geen moeite, zeker niet omdat Dark's normaal gesproken sterker waren, teminste dat dacht hij dan. Maar als Laila via hen er achter moest komen dat hij een dark was dan was dat wel minder. ''Zullen we even naar buiten gaan?'' Vroeg Draco dan rustig aan haar en hij keek haar kalm aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 1:47 pm

Laila glimlachtte en had nog steeds niets door van de jongens. Ze wist ook niet dat hij nerveus werd en ze was wel wat verbaast van de vraag maarja. "Oke is goed" zei ze met een glimlach en pakte zijn hand. Ze liep rustig met hem naar buiten waar het nog gevaarlijker kon zijn als de jongens volgden. Ze keek even rond en ging met haar rug tegen een muur staan en keek naar Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 1:51 pm

Draco zuchtte even opgelucht toen ze zich omdraaide en hem mee naar buiten nam. Toen ze de ingang uitliepen keek hij voor kort naar de jongens. Deze keken hem vals aan en Draco keek dan maar weer voor zich uit. Toen ze buiten stonden rekte hij zich even uit. ''Hm ik had even frisse lucht nodig, het is best warm daar binnen.'' Zei hij tegen haar en hij drukte dan een kusje op haar mond. ''Als ik jou was zou ik dat meisje met rust laten, jij kan haar toch niet geven wat ze nodig heeft.'' Zei een stem ineens. Het groepje jongens waren naar buiten gekomen, het waren een stuk of 7 jongens en ze keken met grijnsend blikken naar Draco. ''Je weet toch zelf ook wel dat je een Dark bent?'' Vroeg de jongen vervolgens aan Draco en Draco zijn blik vernauwde. ''Waar heb je het over?'' Vroeg hij alsof hij van niets wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 1:55 pm

Laila grinnikte even en hoorde de woorden van de jongen. Ze luisterde naar het gesprek en ging opeens voor Draco staan. "Rot op en laat hem gerust!" siste ze kwaad naar hem. Ze keek hem nijdig aan en was nog nooit zo kwaad geweest of ze had nog nooit zoiets gezegt. Het boeide haar ook niet dat ze ouder en met meer waren. "Hij is beter dan jullie of zijn jullie gewoon jaloers? Rot op en ga zelf een vriendin zoeken" riep ze kwaad naar ze en snoof. Ze keek de jongens aan en dacht even aan de woorden die ze tegen Draco zeiden. Dark? Maar richtte haar weer op de jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 2:08 pm

Draco wilde antwoord maar plots ging Laila voor hem staan. Hij keek verbaasd naar haar en zijn blik ging dan weer naar de jongen die tegen hem gesproken had. Hij leek haast wel de leider van het groepje en je hoorde hem dan ook even lachen. ''Wij jaloers? Nee, wij stellen alleen de veiligheid van anderen voor op. En met hem ben je zeker niet veilig, hij is een dark. Ik ken jou nog wel. Jij hebt mijn broer vermoord.'' Zei de jongen dan nijdig tegen Draco. Draco zijn ogen werden even groot, hij had nog maar één iemand echt vermoord en dat was inderdaad een jongen geweest. Was dat dan de broer van die jongen? Draco sloeg dan een arm om de middel van Laila heen en hij trok haar weg uit het zicht van de jongens. Hij draaide zich dan om zodat Laila achter hem stond en hij keek scherp naar de jongen. ''Het lijkt erop dat ik er nu niet meer onderuit kom. Ja het klopt, ik ben een Dark.'' Zei hij ineens en een valse grijns verscheen op zijn mond. ''Dus jij bent het broertje van hem? Wat sneu nou voor je.'' Zei hij dan kil tegen hem. ''Helaas denken jullie echter verkeerd over mij als het om dit meisje gaat, ik houd namelijk van haar dus met andere woorden.. ik zou haar nooit iets aan doen.'' Zei hij dan simpel tegen de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 16-02-10

Profiel
Leeftijd:: 12 Jaar
Partner:: Ik weet het niet meer..

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 2:12 pm

Laila keek hem kwaad aan en wilde roepen maar ze werd achter Draco getrokken. Ze luisterde naar de twee en schrok wel even van Draco. Ze volgde het gesprek en keek even naar de rest van de groep. Ze wist wel dat Draco haar niets zou aandoen maar hij was toch een Dark. En hij was nu wel wat enger. Laila keek kort naar de leider en dan naar de jongens die vals grijnsden om de twee en naar haar. Laila slikte even en angst bekroop haar wel. Ze was best kwaad maar als ze zo naar haar keken werd ze banger. Laila keek weer naar de twee voor haar en volgde het gesprek nog steeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 15-02-10

Profiel
Leeftijd:: 18
Partner:: -

A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitimeza feb 20, 2010 2:22 pm

''Dat zeg je nu, maar wij weten allemaal even goed dat dat een leugen is.'' Zei de jongen dan. ''Het word tijd dat jij van deze aardbodem verdwijnt'' Zei de jongen vervolgens en deze trok een mes. Draco zijn ogen vernauwde en zijn blik bleef dan ook strak op de jongen gericht. ''Wat doen we met het meisje?'' Vroeg een andere jongen. ''Ik val hem aan, hij zal toch ooit van het meisje haar zijde moeten wijken en op dat moment pakken jullie haar en brengen jullie haar in veiligheid. Ik neem die jongen alleen wel.'' Zei hij dan onhoorbaar voor Draco en Laila tegen de groep. Deze knikten en richtte hun blik dan op Laila. Plots rende de leider op Draco af, Draco trok snel een van zijn messen en hield daar mee een uithaling tegen van de leider. Plots rende de andere van het groepje langs hen en een jongen pakte Laila stevig vast en trok haar van de twee weg. ''We brengen je in veiligheid dus maak je geen zorgen.'' Zei de jongen die haar vast had en de groep bleven een eind van Draco en de leider staan met Laila. Draco zag het en doordat zijn concentratie op Laila was gericht zat hij een uithaling niet aankomen. ''Wel bij de les blijven he.'' Zei de leider en hij gaf Draco een harde stomp in zijn maag. Draco deinsde achteruit en hij gooide zijn mes richting de leider, deze ontweek het mes echter simpel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A party with Laila Empty
BerichtOnderwerp: Re: A party with Laila   A party with Laila I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A party with Laila
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Living in the dark :: De stad :: Discotheken-
Ga naar: